Skola

Idag vaknade jag klockan 6:40, då gick jag upp och gjorde mig i ordning klockan 7:20 åt jag frukost. Klockan 7:30 gick jag till vendela, när jag kom dit gick vi tillsammans till skolan. När vi kom till skolan var det tyst läsning, sen hade vi ett nationellt prov. Efter det var det eget arbete och sen var det rast jag var med vendela jenny.h och lilli på rasten. Efter rasten var det musik, då fick vi spela hot våran lät. Och sen skulle vi till klassrummet igen och då var det eget arbete, sen var det lunch det blev soppa blä. Efter lunchen var det eget arbete IGEN! Klockan 14:20 slutade vi och då väntade jag bussen, när bussen kom åkte jag hem. När jag kom hem åt jag mellis och tittade på tv.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!