Nationellt prov igen;)

Igår somnade jag klockan 22:10. Och idag vaknade jag 6:55 , jag somnade om hela tiden men till slut fick jag gå upp. Jag gick upp och klädde på mig , och sminkade mig. Sen åt jag frukost (fil), medans jag åt frukost tittade jag på tv också. Jag fortsätte att titta på TV efter frukosten. Och sen åkte mamma och pappa till jobbet, så jag var hemma själv. Då hördes det som om någon stängde en garderobsdörr:S. Jag blev rädd och borstade tänderna och gick till bussen. Den kom ungefär en minut efter jag hade kommit till busshållsplatsen. Jag hoppade av bussen vi västra strandvägen. Där mötte jag Ida, vi gick till Sågen och mötte Teodora , där. Sen gick jag Teodora och Ida resten av vägen till skolan. Vi pratade om hemsidor. När vi kom fram till skolan skulle vi ha tystläsning, jag läste tre sidor. Sen hade vi matte , jag jobbade 6 tal , klockan 9:30 var det rast. På rasten var jag med Linnea, vi pratade om våran låt. Efter rasten var det musik , det var kul. Vi tränade på våran låt, efter musiken , gick vi till klassrummet, då skulle vi jobba med WB (trååååkigt). När jag var klar jobbade jag med matte igen , då jobbade jag 5 tal , klockan 11:50 skulle vi till lunchen (det blev äcklig köttgryta med potatis). Jag åt två potatisar och tre små köttbitar, jag doppade potatisen i vitlökssås. Det var gott. Efter maten var det rast igen , då var jag med Ida, Teodora, Linnea, Claudia och Veronica. Vi gick in typ direkt. Sen kom Saila och vi fick gå in i klassrummet, jag och Teodora klev runt på borden :D Det var askuul. Sen skulle vi ha ett nationelltprov i svenska. Det gick bra tycker jag, efter det fick man jobba med vad man ville. Jag jobbade med matte ( 7 tal ).Klockan 14:10 slutade vi (tio minuter tidigare), jag sprang till bussen den skulle komma 9 över , men kom istället 15 över. När jag kom hem åt jag mellis, sen gick jag in på datan , i ungefär 1 timme och 30 minuter. Sen skulle jag packa väskan , och åka till basketträningen det var kul på basketträningen, Vi spelade mycket match. När jag kom hem från basketträningen satte jag mig vid datan  i 20 minuter , sen åt jag middag. Efter middagen tittade jag på TV en liten stund, sen gjorde jag läxan :(, när jag hade gjort läxan fick jagj datan , och nu sitter jag här.

   
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!