Match igen!

Idag vaknade jag 8:50 , då gick jag upp och tittade på tv:D Jag tittade en stund sen åt jag frukost och gjorde mig i ordning . Sen tittade jag på tv igen:D, klockann 12:15 hade vi samling i basketen för vi skulle ha match. Först hämtade vi upp Claudia och sen åkte vi till samlingen. När vi kom till samlingen väntade vi tills alla kom och då åkte vi till matchen det tog 40 min att åka dit :o. Men när vi kom dit var ingen där så vi fick vänta tills alla kom. När alla hade kommit värmde vi upp , och klockan 13:45 började matchen det gick inte så bra i början men sen kom vi i kapp och vann med 45-13 :D Det var kul att vinna med så mycket. Efter matchen dushade jag som vanligt , och sen åkte vi till mc donalds och åt. Efter vi hade ätit åkte vi hem , när jag kom hem tittade jag på tv och klockan 19:15 fick jag datan , och nu sitter jag vid datan.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!