Har varit med Vendela!

Idag vaknade jag klockan 7:00 , då gjorde jag mig i ordning , sen åt jag frukost. Klockan 7:45 skjutsade pappa mig till Vendela, sen gick jag och Vendela till skolan när vi kom till skolan var det tyst läsning. Jag läste jätte mycket för det är så späääännnande, sen var det matte BLÄ jag gjorde diagnosen, sen orkade jag inge mer. Äntligen var det raaast, efter rasten var det eget arbete , jag lilli och vendela jobbade först med biologi :| .  Sen jobbade vi med matte då jobbade jag 1 tal. Sen var det luunncchh , strömmen gick så vi fick äta på papperstallrikar:@. Efter lunchen var det ett nationellt prov i svenska , man skulle skriva en berättelse om något som har hänt. Det tog lite tid så efter det slutade vi:D:D:D. Då var jag med Vendela , vi satt vid datan typ hela tiden hah och bråkade med en kille :P. Klockan 17:45 skulle jag hem , när jag kom hem läste jag två brev sen satte jag mig vid datan i typ 10 min , sen var middag , efter middagen satte jag mig vid datan igen och skrev i min blogg.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!