Tisdag/onsdag/torsdag

Tisdag: Idag var det skolavslutning :D Det var kul , men ska bli tråkigt att lämna alla underbara kompisarna kmr sakna de , men skönt med sommarlov , efter skolavslutningen var jag med Vendela :P Först var vi hos mig och sen gick vi hem till henne . När vi kom till henne satt vi vid datan och spelade fotboll. Klockan tio kom steven och ellen och då körde vi basket och fotboll ;) Det var ganska kul. När de hade gått hem , gick vi in och la oss typ vid tolv somnade vi.

Onsdag: Nu har jag sovit över hos vendela vi vaknade tjugo i nio för vi skulle bada på eriksdalsbadet men sen var det fullt. Så vi gick på bio med steven och ellen klockan tio över ett. Det var kul:) Sen när vi kom hem satt vi vid datan och va inne på pea. Sen kom jag inte ihåg så mkt mer. Men på kvällen kollade vi på i taket lyser stjärnorna den e så jävla bra!!.

Torsdag: Nu ahr jag sovit över hos vendela en natt till :D Idag kastade vi vattenballonger och va med steven. Vi skulle va med en som heter isak också men han kom aldrig vi väntade på han i skolan i ungefär en och en halv timme. Sen hade vi lite damp på han , aja vid 6 hämtade mamma mig och nu har jag suttit vid datan och tittat på tv:)

Nu kmr lite bilder!

Haha vad kul vi hade<33 Hon tog den :P Älskar dig gmn<3hahajävlar! Skolavslutning <3 we forever hahajag ska ta den ! jagjag dribblarhihi du klarade skitmånga <33hon kämpar verkligen ;)hon tar den:P Love you<3 hahaha

Kram Jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!