Måndag/tisdag/onsdag

Måndag: I Måndags va jag med Vendela så gick vi ner till stranden sen en liten stund senare kom lilli och jojjo och så var vi med de på stranden. Sen lite senare kaxa vi mot eppa killar som var typ 16 år :P det var asakul<33.

Tisdag: I tisdags va jag med jojjo ;) Det va ganska kul fast vi satt vid datan hela tiden typ.

Onsdag: Idag skulle vi egentligen till rudan i skolan , men det var dåligt väder så vi va i skolan istället , ASTRÅKIGT!!!!!!!!!!!!! Efter skolan tog jag 807 hem när jag kom hem tittade jag på tv , klockan halv fem åkte jag till min träning ,det var kul på träningen. Efter träningen åkte jag hem och duschade sen åt jag middag och tittade på tv.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!