Eken cup me vendela<3

Hejhej<3 Idag var jag på eken cup igen ;) och då följde vendela med =). Först gick jag och vendela runt och tittade på olika hanbollsmatcher =). Sen klockan 9:40 hade handen kvarts-final , och de vann den med 14-6!! :D det va en rolig match!! Jag och vendela skrek asmkt!! Sen gick vi och köpte lite godis:) Och kollade på mer handbolls matcher:P . Klockan 11:40 hade handen semifinal mot skå ik, och då fick de en jättebra plan , som  inte va lerig , sen fick de buyta till en aslerig bara för att 97or skulle ha den dära!! KONSTIGT!! AJA! De spelade asbra mot Skå IK och vann den tillslut med 7-0 =). Sen var de aströtta i benen , så skulle de spela en till match (final) klockan 13:40 , de va en väldigt jämn match , och motståndarna kom från Litauen ! Och de spelade asfult, Sandra fick asmkt smällar och så tog de riunt halsen och allt!! Så handen förlorade med 12-11:( SYND!!! Sen efter matchen försökte Litauen sno deras bollar skittaskigt! Fast Handens tränare såg det så han gick fram till tjejen och sa får jag bollen!! Och så fick han bollen , sen efter det så var det ett bråk mellan handens och litauens tränare , för litauen fuskade asmycket TRÅKIGT!! Och domarna var asdåliga:(

Här kmr bilder;)

 Rucksar e berädd!Ellen (18) Anna (5) och Meyrem (13)Matchen har börjat ;) Bra försvar asso!!Ramlat!:PInte så glada precis:(Snart silvermedaljer;)Medaljer :DMan måste ju få prata också!!Sandra =DDet finns ju alltid popcorn också:PPromenad typ!HANDEN!!Sandra!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!