25 Februari

Jag har sovit över med Johanna 2 nätter i rad. i Måndags sov vi hos henne. Vi somnade klockan 23:40 och vaknade 8:10. Sen låg vi och läste, klockan 9:30 åt vi frukost. Sen Satt vi vid datan. Klockan 11:50 gick vi hem till mig och satte oss vid tv:n en timme senare åt vi lunch. Sen satt vi vid datan en stund. Senare åt vi middag. Efter middagen gick vi ner och bäddade sen hade vi filmkväll. Nästa morgon vaknade Johanna halv sju och jag tjugo i tio. Vi satt och sms:ade liten stund. Sen gick vi upp och åt frukost. Sen satte oss vid tv:n och spelade kort. Senare satt vi och sms:ade lite.

Nu ska jag till Vendela så jag har inte tid och skriva mer.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!