Tahah har tråkigt

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Pappa hahh har jah säkertxd

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 9?
Anton, jah vene, han tror att vi e bra kompisar men de e vi iaf inte!!
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 12?
Ayse, när träningarna börjar igen 
ÄR NUMMER 16 SÖT?
TAha mitt hem njaa
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 21?
Daniel han var roolig och snäll xd
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 29?
Emma L, på en mattelektion i början av skolan hon går i min klass
GILLAR DU NUMMER 35?
ja jag gillar felicia
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 38 DEN SENASTE MÅNADEN?
Nej jah ahr inte träffat Felix L.
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 40 NÄSTA GÅNG?
Frida typ aldrig
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 41?
Njaa inte så nära vän med Gulizar
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 45?
Nej jah har inte gått på bio med isabelle
SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 49 ?
Jag umgås aldrig med Jenny H så nej.
VAD PRATAR DU & NUMMER 54 OFTAST OM?
Julia, vi pratar oftast om att vi vill träffas och täby cup.
SKULLE DU TÄNKA DIG ATT BLI TILLSAMMANS MED NUMMER 56?
Nej vill inte bli tsm me min faster xd hahah
VILL DU PUSSA NUMMER 60 ?
Nej vill inte pussa lilli
VAD BRUKAR DU & NUMMER 62 GÖRA TILLSAMMANS?
Jag och Milica brukar typ snacka eller va i centrum :)

julia säger:

haha jag har numer 52<333 älskarej

 2009-12-29     23:40:48     http://beeejjjb.blogg.se/
Anonym säger:

haha jag har numer 52<333 älskarej

 2009-12-29     23:41:48
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!