Skrev ett långt inlägg..

Jag skrev ett jätte långt inlägg aldeles nyss men det försvann-.-, sså jah pallar inte skriva ett till nytt men jag kan skriva lite.

Jag åt för ungefär en timme sen och har sovit med katten bredvid mej i kanske en kvart, nu sitter jag här och kelar med katten.

Igår var jag otroligt flummig när jag och famniljen  tittade på omröstningen i IDOL , så jag tänkte berätta två saker jag gjorde, en sak var:
Jag skulle ringa och rösta på Erik,
Hej det är erik här, vad kul att du vi...
Jag: hej erik jag skulle vilja rösta på dej e det okej.
hahahahaha ni kanske inte fattar det roliga men det var kul jag lovar.

en annan sak jag gjorde var att anna spillde dipp på golvet, och jag slängde mej under bordet och låtsades slicka upp det, sen när jag skulle gå tillbaka slog jag i ryggen i bordet xd, hahah.
Jag älskar min o natis humor, den äger elr hur nati?

Imorn har jag en match jag ska se fram imot eftersom  jag inte har tränat på hela veckan så e jag sugen på att spela:), vi ska möta Duvbo i Rissne vetr inte vilken hall.. men det var typ klcokan halv ett tror jag så håll tummarna för oss.

Vad var finast ni som har tittat på bloggen inom en o en halv timme, den rosa jag hade förut eller den jag har nu?<3

Tycker ni jag ska ha frågestund och veckans blogg på min blogg? <3

//jenny 

PS: det blev ett långt inlägg trots allt :P

 här ligger vi och kelar.  En bild på sötnosen :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!