Prov <3

Hejhej:D

Idag ij skolan jobbade jag tyska, (hade två tyska kpn ;( ) engelska, kurs och spelade fotboll ofc<3 men inte så bra jag har ju stukat foten <3

Klockan ett hade vi ett prov om SO och TK det var skitsvårt, man skulle skriva om bergskedjor hur de uppkommer, hur de förändras och hur de bryts ner, mann skulle oxå skriva om föremål som människorna använde förr, va de andändes till, hur man gjorde de och fördelar och nackdelar, jag hade problem med för/nack-delar så jag skrev bara nåt :P<3

Efter skolan hade jag PH då jobbade jag tyska med vendela:D

Snart är det träning, men jag ska bara titta och va me om vi ska typ skjuta.

//jenny

PS: Blir inga bilder i veckan bara kanske ngn från webbcameran för jag har ´problem me nokia PC suite !
Chrillish :) säger:

Haha, det var fett svårt prov <3

 2009-12-09     16:16:47
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!