One tree hill :)

Jag och vendela ska till centrum imorn :) då tar jag bilder med min dåliga kamera(3.2 MP)
Aså det är bra program på disneychannel nu men jag vill se på One Tree Hill.

Älskarej Vendela :)
Lilla Findus är intresserad av vad pappa håller på med i mitt rum :P
Skriv en kommentar med bra bloggar jag ska följa genom bloglovin.
Kommer att försöka uppdatera mycket idag även fast anna kommer hem ikväll.
Aså hon kommer vilja ha datan direkt tror jag ;)
Rösta på finalister i veckans blogg !!!

Vill att det blir många röster så att det blir jämt, men runa e typ överlägsen haha xd
Eller om ni röstar på andra kanske de kommer i kapp.
När jag har skrivit klart det här inlägget ska jag spela sims :) Igen hahahah men jag är beroende.
Den som kommer två i veckans blogg får en länk på facebook och en länk i bloggen.
Eller kanske en länk på msn oxå :)
Lilla trean får en länk på bloggen :D
Alla finalister kommer jag följa via bloglovin :)



PS: inlägget blir ÄLSKAR DEJ VENDELA om ni läser första bokstaven i varje mening .

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!