Kuul;P

Det var kul att göra som i förra inlägg så jag gör en till sån :)

I mitt rum är det skitdammigt nu -.- pappa försökte slipa men det gick inge bra :(<333
Men han ska spackla ist:D
Ohhh min mobil har inte kommit :'(
Rösta i veckans blogg nu !!
Nu ska jag spela sims :D

Simsberoende
Kan inte sluta spela :)
Aså det e faktiskt skit kul xd hahahaha

Alla kanske tkr jah e en tönt men tyck det då !!!
Längtar t täbycup:)
Längtar oxå tills jag får min mobil :)
Anna har fått sin men inte jag :S<3

Fan aså
Irriterad=jag
Räknar nästan ner dagar !!
Aså måste undvika det :D

Nästan så jag blir arg ! men det blir jag inte ;P
Y är slute på mitt namn hahaha kom inte på ngt bättre xd
Åhh;( jag vill att det ska va täby cup!!
Ring ring bara du slog en signal xd hahahaahhahah!!

Vissa meninger vart lite cepe men ändåe ;P

 haha i somras anna sa hur jag skulle hoppa.

//jenny
SANNA säger:

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

 2009-12-30     17:17:22     http://sannaakarin.blogg.se/
Alina säger:

älskar din header! =) skitfin

 2009-12-30     18:28:02     http://musicrecord.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!