Haha en kul grej jag hittade på www.millli.blogg.se

Hur många bokstäver innehåller ditt efternamn?
2-4: sexy mama
5-7: på dig bästis
8-10: jättefula unge
11+: stygga lilla flicka

Vilken färg har du på din tröja?
Rosa: min bästa väns mormor röker hasch
Blå: mina trosor är fulla med diarré
Orange: din syster är den hetaste jag någonsin sett
Röd: mina armhålor stinker av svett
Grå: jag dricker mitt eget blod om kvällarna
Vit: jag har haft underliga sexdrömmar på sistone
Svart: jag brukar ta kort på din rumpa i smyg
Lila: alla mina kläder är inlämnade på kemtvätten
Brun: du liknar min farfars far på utséendet
Grön: jag brukar ta på min lärares rumpa på lektionerna
Turkos: mina valkar på magen, guppar när jag springer
Annat: jag brukar kissa i en mugg och sen dricka det

Vilken årskurs går du i?
Trean eller neråt: jag mår så otroligt bra av det
Fyran: jag är rädd för att gå på toaletten
Femman: din pappa brukar tafsa på mig
Sexan: jag har självmordstankar dygnet runt
Sjuan: jag inte har duschat på en månad
Åttan: din brorsa är så extremt snygg
Nian: jag har en hel del rynkor i mitt ansikte
Gymnasiet eller uppåt: min fotsvett vägrar försvinna

Vad använder du för dator?
Stationär: den fetaste personen jag träffat
Laptop: ingenting i mina ögon, fula unge
Mini/bloggdator: jämt och ständigt svettig i skolan

Vad använder du för slags skor?
Klackskor: inte bytte underkläder igår
Stövlar: inte gav dig den möggliga brödskivan
Boots: förförde min mentor under lektionstid
Gympaskor: förgrep mig på en gamling häromdan
Tygskor: råkade smörja in dig med frätande syra
Sandaler: åt upp min matteläxa
Flippflopps: drog ner din mammas byxor på stan
Ballerinaskor: snodde din kondom med banansmak
Pumps: sydde ihop mina skinkor på syslöjden
Annat: inte tog din farmor på brösten

Hur många syskon har du?
0: jag kräktes i din mun när du sov
1: du försökte dränka mig på badhuset
2: min mamma försökte hugga av ditt huvud
3: jag lät dig ta en tugga av min stortå
4: du tvingade mig att strippa för din morfar
5+: jag försökte ta en titt under din kjol

Vad har du för hårfärg?
Blont: värt att komma ihåg för livet
Svart
: jag glömt för länge sedan
Brunt
: fullproppat med kärlek
Rött
: jag skulle vilja uppleva igen
Oranget
: som även min farfar kommer ihåg
Annat
: jag ryser av att tänka på

Vad bor du i för något?
Villa: bli ihop med din pojkvän
Radhus
: lagt en rejäl mök på din gravsten
Lägenhet
: skrikit "halleluja" och börja dansa tango
Kedjehus
: uppträda med carola inför hela sverige
Stuga
: skära mig i armarna med hjälp av en osthyvel

Hur många kuddar har du i din säng?
1: jävla tjock och fet du är
2: mycket jag vill hjälpa barnen i afrika
3: mina fisar luktar
4: många gånger jag brukar rapa per dag
5+: min rumpa kan vara så rund och fin

Vad börjar ditt mobilnummer med?
073: bra på matematik, som du tror jag är
070: duktig på att sjunga schlager
076: snäll som jag verkar vara

Vad har du för sorts mobil?
Sony Ericsson: onanera i min pappas garderob
Samsung: leka med bratz med min bästis
Siemens: dricka öl och sjunga låtar på finska
Nokia: spöa ner en oskyldig uteliggare
Annat: rensa bort luddet från tårna

Vad har du på fötterna?
Strumpor: 1000 tungkyssar
Ingenting: massor med knivhugg i ryggen
Skor: en påse med sopor
Tofflor: massering av dina rynkor


Hej jättefula unge! Jag vill bara att du ska veta att jag har haft underliga sexdrömmar på sistone, för att jag har självmordstankar dygnet runt. Du är ingenting i mina ögon, fula unge och jag ångrar verkligen att jag förgrep mig på en gamling häromdan. Jag kommer ihåg när du försökte dränka mig på badhuset, det är ett minne fullproppat med kärlek. Om du någon gång dog, så skulle jag bli ihop med din pojkvän. Om jag kunde, så skulle jag förklara hur mycket jag vill hjälpa barnen i afrika, men tyvärr så är jag inte så duktig på att sjunga schlager. Men nu ska jag spöa ner en oskyldig uteliggare. Jag önskar dig 1000 tungkyssar /Jenny

natalija saknar moa som fan! <3 säger:

SV- Sa ju det xP<3

 2009-12-13     17:01:48     http://naatiii.blogg.se/
vanessa säger:

1. tkr´du jag e snäll om det asså om jag det skriv vrf och om du inte tycker det<333

 2009-12-13     17:36:45
Milica säger:

Tack för länk :)

 2009-12-13     20:21:45     http://millli.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!