Förlåt:S

Förlåt Moa, jag glömde skriva med detaljer :).

I skolan var jag mest med Natalija, men med Emma och Vendela oxå, ja, nati, o vendela redovisade steg 8 i engelska, en stund inna lunch jobbade jag o natalija med hanna, corre, emelie och stina, elr jobba kanske man inte ska kalla det xd, efter lunch var vi ute en liten stund och blev nästan mulade av felix bäver, sebbe och stefan , men vi kom undan, och efter skolan skulle vi gå t bussen och då gick vi ut o möltte jojjo sen in igen o på vägen in, vare en som drog i mej o ba du ska ut (aså bli mulad), jag ba drog fett mkt o kom undan, och natalija o vendela o jojjo märkte inget, men sen mötte vi hanna o de  åkte t centrum tog fett långt tid att åka dit o nati satt i mitt knä t söderbymalmsskolan. I centrum har jah ju redan sagt vah vi gjorde, men vi åkte iaf hem vid sju.


I centrum sparkade jag iväg 20 cent som natalija hittade igår. Så var det en tönt tjej som ba sprang efter den och det dunkade i hela golvet, vi börja asgarva xd hahah fan va kul de va ;p


När vi va i centrum så gick vi förbi en gubbe som satt på en bänk han ba va säger ni tjejer o gick imot oss, vi ba gick fortare han ba börja asgarva.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!