Blev sugen på att skriva:)

Ja som sagt jag blev sugen på att skriva, så jag ska skriva lite om livet i skolan och kompisar och basketn :P<3

Skolan:
I skolan går det rätt bra nu för tiden, jag har inte jobbat så mkt på tre veckor men den här veckan måste jag jobba på!! Ska lixom redovisa tre steg :O

Kompisar:
Jag älskar mina vänner!! de ställer upp för mej, speciellt moa, emma, natalija och vendela som hjälper mej med väskan och mobilen när jag går på kryckor, jag älskar er verkligen och det måste ni förstå!!<3

Basketen:
Det går ganska bra i basketten, vi har förlorat två matcher i rad men det var mot samma lag och så har vi förlorat en t match med en poäng, allt annat har vii vunnit:P, men förra matchen stukade jag ju foten så kunde int spela på halva matchen;(<3 men det e bättre nu :P o behöver nog inte kryckor imorn eller egentligen behöver jag men jag har blåmärken i händerna;S

//jenny<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!