TASKIGT

Asso vem fan e det som går runt till andras bloggar, och skriver taskiga kommentarer med mitt namn och min bloggadress.

Det är NÅN som har skrivit i sandras blogg

aso varför bryr du dej jävla kukhål!

och i simones blogg
äcklig bild!

JAG LOVAR DET ÄR NT JAG!!!

Så om nån skriver dumma saker i era bloggar och döper sej till mej och min bloggadress...

så e de nt jag

, vendela har inget me saken att göra x)
Jasmine Brown säger:

:O fett dåligt?! Skit dålig stil...hahah Jenny du har haters? :S

<33 Kram Jasmine

 2009-08-30     17:02:32     http://jasminebrown.se
Frida säger:

DÅLIG STIL AV DEN SOM GÖR SÅNT :O

<33

 2009-08-30     21:15:25
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!