kuligt<3


Brukar du komma i tid: aa<3
Vad hade du i din mun senast: tuggummi
När mår du bra: vene
När blev du fotad senast: igår 12:30
Hur känner du dig nu: hungrig...
Kan du laga mat: ja typ... 
Vad pluggar du: mkt
Vad tycker du om fötter: äckliga
Är du smart: njaa sådär...
Vad har du på dig: gul tröja med en glass o massa text på, o svarta shorts o ja underkläder förstås
Är du aktiv i skolan: nej...
Vad saknar du: min melon
När och varför grät du senast: jag vene
Var det pinsamt att svara på det: nej, 
Hade du en bra kväll igår: jajamensan<33
Din favoritdryck på morgonen: juice
Vad ska du göra i sommar: typ bada o va me kompisar
Är du nöjd med ditt liv: njaa nt helt nöjd 
Vad vill du jobba som:  vene
Har du tråkigt just nu: nää
Vad gör livet värt att leva: mina älskade kompisar<3 
Vad i livet ångrar du?: vene
Vad lyssnar du på för musik: olika...
Är du bortskämd: nej nt precis
Är du trött: nope pigg som en vässla
Vad gör du imorgon: ska va med min älskade melon<3
 

Din första

Operation: tagit bort polyperna
Första piercingen: hål i öronen
Första bästa vän: Claudia 
Första priset: jag vene
Första sporten du började på: dans
Första husdjuret: cherie en katt  
Första semestern: dublin i mammas mage 
Första konserten: ...
Första kärleken: max när jag gick i ettan haha 
 

Favoriter:
Filmer: dirti dancing
Tvserie: hannah montana... haha
Musik: vene
Dryck: cola
Kroppsdel (på kille): typ ansiktet
sport: basket<3333
plagg: gul tröja med en glass o mkt text på 
bok: "bara vänner typ"
 

Just nu:
 
Äter du: tuggummi
Dricker du: mitt eget saliv 
Ska du: spela ett spel
Lyssnar du på: simone
Väntar du på: att spelet ska laddas klart
Tittar du på: datan  
 
Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller kyssar: kyssar 
Kortare eller längre:  längre
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Busig eller lydig:  busig

Haha alltid lika kul
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!