.

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Hallå/Hej de e jenny
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Hallåa
Ringer det mycket till dig ?
Nja sådär...

Ringer du mycket ?
Nää , ;)

Vem ringde du senast?
Amanda<3

Dagens låt ?

Fly me to the moon<3 Haha
Hur mycket pengar har du ?

Typ 120 elr nåt
Senast kramat och när ?
Lisa när vi sa hejj i rudan<3

Antal timmar sömn inatt ?

Ofta man har koll på de ?
Sov du ensam ?
Nejj min katt låg vi fötterna :)
Vem sov du hos senast ?

Jojjo<3 
Vem sov hos dig senast ?

Vendela tror ja 
Vem vet mest om dig ?

Vendela ofc
Vem vet du mest om ?

Typ vendela 
Vad ser du fram emot ?
När matcherna börjar igen <3

Vad vill du ha just nu ?
Pengar<3

Snyggast i Skåne just nu?

ingen aning
Längtar du mest efter ?
Typ... elr... jag vene

Stör du dig på ?
En "kompis"
Vill du sova bredvid inatt ?
...
Buss åker du oftast ?

824 typ
Årstid är det nu ?

Sommar, typ...
Anser du sig själv som snygg ?

njaa nt precis,
Vem är snyggast ?

vet nt
Har du varit kär ?

Ja de e klart
Är du kär nu ?

Vene
Är du en bra partner ?

Tror deh
Har någon varit otrogen mot dig ?

Hur ska jag veta...
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?

nejj...
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?

jag venne
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?

ah..
Har du sett din bästavän gråta ?

jah
Vad åt du senast ?

macka ...
Har du varit på ett party ?

ahh
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?

vadå du?
Har du varit utomlands ?

Ja
Var är dina syskon just nu ?

sitter i soffan<3
Vilken tid gick du upp imorse ?

kvart i tio haah
Vad gjorde du kl 2 inatt ?

sov ?
Vad är det första du gör på morgonen ?

vaknar
Vad ska du göra efter det här ?
vene...

//

 ugly

Ebba säger:

Jättefin och bra blogg!

 2009-08-13     19:09:39     http://ebbagratte.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!