Rudan med alla 5or

Idag var vi i rudan med alla femmor på skolan som då e 5a 5b 5c o 5d. Det var kul , först var det fri "lek" , o då doppade jag o jenny h fötterna i vattnet:D De va typ bara 7 grader ASKALLT men skönt:P Jag skulle kunnat bada;) Sen hade vi ABC:P  ,  och sen livräddning (vi provade att kasta ut en livboj) sen hade vi fri "lek" i en halvtimma , och sen typ slöjd. Efter det skulle vi äta grillade hamburgare:P Det var asgott , jag åt två o en halv. Efter maten var fick man bada o så om man ville , och jag gick i vattnet upp till knäna. Typ vid kvart i två åkte vi buss hem , jag hoppade av vid grindstugan o gick hem o sen när jag kom hem åt jag mellis , o sen hoppade jag studsmatta me anna o körde en basket sak. Efter det gick ja in o tittade på teve. Nu kommer många bilder 


Jag hänger i ett träd:P


Blåbärsris i håret


Jag ramlar nästan:P


Kul att klättra:P


Jag o Ida:)


På väg upp i trädet.


Jag och jenny gör en slöjd sak.


SPÖKE!!


Prinsessa!!


Jag har hittat en ny kompis:P


Godis:P


Godisnapp! MUMS:P


Jag va inte berädd:P


Nu ska vi hem:P:P

MÅNGA BILDER VA!!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!