Lång dag:P

Idag har varit en lång dag , först vaknade jag ganska tidigt o gjorde mig i ordning , sen åkte jag till Vendela så gick vi tsm:P Sen i skolan hade vi engelska förhör BLÄ :( Klockan halv tio var det rast som alltid. Efter rasten var det histori USCH fast det va rätt kul den här gången för vi läste om pesten och en äcklig sjukdom där man får bölder och så finns det en likvagn USCH!! aa , o sen va det fritt , vi åt tidigare idag så lunchen var klockan tjugo i elva , sen var det rast till halv tolv , efter rasten var det uppvärmning till hagamaran:P Det var inte så kul , mnen klockan kvart i tolv startade hagamaran , jag o Vendela sprang tsm , och vi sprang ganska bra  men Vendela fick ett astma anfall o spydde USCH!! Men jag sprang i allafall på 19.23 o Vendela sprang på 19.50 , det var väldigt bra tid. Efter hagamaran åkte jag o Vendela till sågen o köpte vattenballonger. Sen åkte vi hem till mig o kastade , vi var aströtta i benen. Vendela åkte hem ganska tidigt för hon skulle packa till billys cup. Fast sen klockan kvart i nio gick vi till majbrasan det var kul där , men klockan typ tio gick vi hem.

IMORN ÄR DET BILLYS CUP!!!!! SÅ HIMLA KUL!!!

En bild från billys cup!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!