Jag saknar dej

Jag önskar du var här nu, jag saknar dig skitmycket! Varför är du så långt borta, vi träffas ju aldrig.
Känner du dig ensam är du aldrig till besvär, om du behöver mej kommer jag redan vara där.
Det är svårt att förklara när ord inte räcker till.
Du är den bästa den jag drömmer om på natten.
Om du var här, skulle jag aldrig släppa taget.
Jag saknar dig som fan, men jag vet att det är slutet.
Jag försöker att glömma dej men det går inte så bra.
Du kom som en vind, du var som en prins men försvann en dag och kommer aldrig att bli min.
Vem försökte jag lura jag visste hela tiden, är van att vara ensam sånt e livet.
Vill bara va med dig och ingen annan stans.
Kan inte tro på verklighten, den får inte va över.
Jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Bäst att skita i allt, o börja om igen.
Men hur ska det gå, när bara du finns i mitt huvud.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Det finns något inom mig som aldrig någonsin försvinner. En obeskrivlig känsla både kärlek och hat.
Jag bara fejkar mer och mer.
Fuck it hur ska jag nånsin glömma dig.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!