I belive I can fly

Hejhej igen!
Har ätit nu det blev ugnspannkaka gott men blev inte riktigt mätt och orkar inte fixa något mer att äta. Klockan åtta ska jag och anna titta på andra avenyn och jag ska skriva sista frågan på kursen. :D
Mer om morgondagen: Först skola då SKA jag plugga, ma kp e inställt så ska jobba tyska men med anna om hon kan, måste jobba svenska också har jätte mycket att göra i svenskan ska gå t hasse och få uppgiften sen göra uppgiften och massa mini uppgifter. Så ska jag börja me engelska och kanske jobba matte har ju fredagen på mig också. 

Hos Jessica ska vi ju baka pannkakor och jag kommer lägga in bilder från dagen imorgon, jag glömde lägga in bilder från idag som jag skulle de kmr under.

Hanna om du ser det här Smsa mej så loggar jag in på msn om jag inteär inne, måste skriva lite grejer t dej:)

 HHAHA
 Fett bra :D jag såg INTE ut sådär på bilden som blev på christoffers mobil.
 Vad gör jag ?


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!