Skitsynd ;(


Hej allihopa!
Haft det bra idag?
Det har jag iallafall, jag har spelat lite basket, solat, datan, ätit jordgubbar, saknat sportscamp och en viss person och tittat på tv. Men en sak som är skitsynd är att ajg och Moa vill åka till uppsala för att våra kompisar bor där.
Men så här ser det ut.
Imorn åker Moa ut på sjön och är där i typ en vecka.
Ungefär när hon kommer hem åker jag till turkiet.
När jag kommer hem, åker den jag vill träffa till malta.
När han kommer hem åker moa till Tyskland i två veckor.

Så antingen får jag åka dit med Isabelle eller Rachelle. Eller får jag åka dit och inte träffa honom.
Tror att jag väljer båda. För både hans skull, min skull och Moas skull. Fast är inte säker på att vi får åka dit. Men jag SKA åka dit. Annars blir jag fett lack. Asso jag kommer liksom då typ aldrig mer kunna träffa honom bara på hans matcher. Men vi kommer typ sluta gilla varann då. Åhh! Hatar det här.

Så mamma och pappa när ni ser det här. SNÄLLA FÅR JAG ÅKA TILL UPPSALA.

//Besvikna/ledsna/sorgiga Jenny, hahaha xD

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!