skola -.-

Japp idag börjar skolan så ska gå t bussen fem i och ta en buss vid åtta<3 ska åka samma som den älskade Vendela :D och i skolan ska jag möta upp Moa vid dörren gud va jag har saknat henne. MEN ÄNTLIGEN E HON HEMMA. Idag i skolan kommer jag nog inte plugga så mkt det börjar lixom på riktigt på måndag. Hehe. Ni får en bild på outfit och facelook.

Outfit:

Jeans - Gina Tricot
Kofta - Gina Tricot
Tröja - Någon stans i skåne.

Facelook:

Ansikte -
Foundation - Kicks
Puder - H&M
Rouge - Kicks
Mascara - Kicks, cubus och H&M
Hår:
Plattat
Hårspray - H&M
Fixing gel spray - Kicks

Men nu måste jag fixa mej klart :)

Hörs sen!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!