Let's dance :) (rabih )<3333333333

Idag var det premiär eller vad det heter av let'sdance, och jag hejar på mattias och hans "tjej" ich på rabih och hans "tjej". Men rabih fick jättelåga poäng :(...

Men iaf jag tittade med Moa och Vendela asso de var hemma hos mej men de har åkt hem nu. Ochn jag fick krama min älskade Moa :D Men först erfter skolan -.- så åkte jag och moa hem t vendela, och sen gick vi t mej vid sex.

RABIH YOU ARE MY LOVE :D:D heheheheh skoja XD

Jag har bestämt att jag ska vara jättesnäll mot miuna djur (tvärtemot vad jag är nu) hehe

Men måste sova snart :( ska upp halv sju imorn...



Bilder från dagen kommer imorn <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!