Elin och Amanda<3

Hejhej!
Vaknade halv sju men vilade kvar i sängen t sju, har gjort mej i ordning och ätit frukost och tagit outfit bild skiiitful så kommentera inte något omdet.

Idag i skolan har vi gympa, jag älskar gympa men idag ska vi köra snörugby -.- men kommer nog ta en promenad istället. Jag ska försöka jobba matte idag -.- och svenska/engelska. Ska börja på nytt steg i svenska och engelska, steg 11 i båda vi får se vilket jag ska redovisa snarast det steget jobbar jag med ;).

Hinner inte skriva mer nu.


Ansikte
Rouge - Kicks
Puder - H&M
FOundation - Kicks
Mascara - Kicks, Cubus, H&M
Concealer - H&M

Kropp
T-shirt - Skåne
Adidaskofta - Intersport
Byxor - Cubus.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!