Amanda, elin och Mosi:)

Hejhej!
E hemma från annas träning nu har ju vart med amanda, elin och moa ;p,
På lunchen typ kvävdes zaci:O han typ satte knäckebröd i halsen och sprang t mjöken och putta typ bort mej jag ba va hålleru på me?:) sen såg jag han ba typ blev skitröd i ansiktes för att han inte kunde andas , jag ba zaci zaci!! och klappa han på ryggen, aså var Skiiiträdd, sen ba fröken hallå fröken sa jag sen kom hasse och zaci gick t skolsyster, skolsyster sa att zaci kunde dött och att han har skärt upp halsen och bara kan äta soppa !!! Aså stackarn. Tkr fett synd om henne.

I skolan jobbade jag med matte och tyska, och efter skolan åkte jag A och M hem till elin och först gick ut med juppe aså amandas hund,m sen åt vi mellis hos elin, och tog bilder, och skrattade mm. Vid halv sju gick Moa hem och jag och elin åt efter maten gick vi t amanda och halv åtta åkte vi t annas träning.

Lägger in bilder.

 HAHAHAH alla mina papper.
 Alltid jag osm är ful




 Vänster Amanda höger jag :)
 Mula mej själv men bara lite ;p
 Chokladbollar.
 Bliindbock;p
 Älskar.
 Loveu<33
 Giiiirls<333
 HAHAHAHAHAHA. Loveyou<33
 Älskarej<3

Oarkar inte fler xd

Anonym säger:

en bild på din & nån av din kompis fötter , värsta blöta. Svettiga eller ? ?? :O

 2010-02-26     15:59:12
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!