Dag 1 - Jessica Henning

Jessica Henning älskar dig som fan, du betyder så otroligt mycket för mig, jag kan lita på dej upp till 100 % och du lyssnar alltid när jag har något viktigt att berätta, när det är något jag behöver hjälp med, du hjälper mig när jag har problem. Du ska veta att jag alltid finns här för dig, du kan fråga mig om det är någonting. Om det är något du behöver hjälp med kan du alltid ringa mig, ring tills jag svarar även fast klockan kanske är 4 på natten. Du är så otroligt söt och ser alltid bra ut, dina kläder är underbart fina. Varje gång jag ser dig blir jag glad, du får mig alltid att skratta. De dagarna vi går runt i skolan och följer efter alla roliga, såna dagar älskar jag. Alla dagar med dig älskar jag, att bara ha dig i min närhet blir jag glad av. Det är bara synd att vi nästan aldrig kan va, om inte jag har träning har du det, om inte jag har match har du någon tävling, om inte jag behöver plugga behöver du det. Så är det alltid. Så jävla synd, men nu ska vi ändra på det, från och med nu ska vi va åtminstone en gång varannan vecka, tisdag eller torsdag. Du måste bara förstå att jag verkligen älskar dig och är så otroligt glad att jag lärde känna just dig. Den dagen efter ett engelska kp när jag du och fia satt nere i receptionen och jag fick spela spel på din mobil. Den dagen vi var och tog massa bilder. Den dagen du började va med oss, en person drygade mot dig, blev fett lack vafan? hon var dryg mot dig, bara för att du precis börjat va med oss, men shit, kan hon inte bara låta dig va liksom. Men du ska veta att om du vill något ring/smsa, kan offra allt för att hjälpa dig för att få dig att må bra, kan skita i kpn, i träningar, om du verkligen behöver, om det är än nödsituation, vad ska man göra, klart jag finns för dig. Hoppar du, hoppar jag!



Varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, varje ögonblick med dig är underbart. ÄLSKAR DIG GUMMAN.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!