de 2 som betyder mest för mejj

Moa Härfstrand Goode
Jag har känt dejj sen vi var småbarn, våra mammor har varit/är bra kompisar, vi är skitbra kompisar, visst vi har bråkat, mest småbråk men ett stoort, men du betyder otroligt mkt för mejj, och jag vet att jag alltid kan lita på dej. Jag kan berätta ALLT för dej och vet att det inte sprids vidare. Jag älskarejj soom faan!!!!




Amanda Fredriksson
Fan att jag inte lärde känna dej tidigare, i början av sexan tyckte jag du verka snäll, sen typ hata jag dej vet inte varför, sen i typ mars blev jag fett bra kompis med dej, och nu älskar jag dej, du är en stor del av mitt liv, en av mina två själsfrändar, och du ska veta att du oxå betyder så helvetejävla mycket för mejj, jag älskar dejj SYSTER!!! <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!