Emsi gmn<3

Hejhej:P

Idag var det ju skola som vanligt, haha, jag är en anka jag är en häst, haha minns du emma gmn<3
Efter skolan var jag med Emma hos henne:P
Först gick vi t hanvikensskolan o gick runt , (de e hennes förra skola). Sen gick vi hem t henne igen o åt mellis och gick ut. Då hände en läskig sak..:O, vi satt på hennes studsmatta och det blåste INGENTING, då ser vi att en gunga aså som ser ut som en fotölj börjar gunga , vi blev skiiiiträdda och gick in då sattt vi o kollade ut och ser hur den gungar och slutar gunga och gungar, o.s.v. Det var iallafall läskigt!
Sen satt vi vid datan till klockan kvart över sex för då skulle jag hem!!

Haha en rolig och läskig dagxD<3333

//jenny
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!