Hmmm.

Heej:)<3
E hemma från träning nu, aså jah kom inte på ngn bra rubrik så jag skrev bara ngt xd.

Imorn ska jah t centrum:)<3 ska bli kuligt:D ska inte köpa ngt speciellt bara typ gå runt där o äta kanske;P
Efter den ska jah typ åka t annas avslutning i handbollen, som håller på t tio ;O, så får sitta där o vänta<3

Jag försöker hinna skriva imorn ska vakna kvart över sex och platta håret , sminka mej m.m.

Men jah vet inte vad jag mer ska skriva om:) förslag? jag skriver ju om mina dagar, outfites facelooks, och kompisar.

MOA OM DU LÄSER DET HÄR JAG HAR EN SKITVIKTIG SAK ATT SÄGA NÄR DU KOMMER TILLBAKA, FAN ATT DET ÄR SÅ LÅNGT KVAR!! Aså det är typ privat så kan inte skriva inför alla, men kan skriva ngt annat som har hänt i skolan.

Jag, nati, jasmine, zachy o emma har haft teknik o bild hela dagen, aså man e indelad i olika grupper, du skulle vart i våran grupp, men iaf på tekniken skulle man göra grejer som rörde sej om man drog i olika snören, hah vi skulle göra bigbang aså jah nati o emma, vi gjorde värsta konstiga xd, på bilden skulle man göra julpyssel elr falun elr sin bild , men vi gjorde ngt helt annat som du får veta näru kmr tillbaka, men efter skolan åkte jáh hem t nati o vi hann bara äta mellis:)<3

//jenny;P



Saknarej som fan<3
natalija :) säger:

omg, fett fin bild :)<3333

 2009-12-15     20:34:50     http://naatiii.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!