Petville


Hejhej!
Just nu sitter jag och Moa med varsin data, eller jag tror hon sitter vid den andra iallafall, jag har spelat rebubbled xD och håller nu på med petville, hahah. Tråkig jag vet, men ändå. Om en timme ska vi äta lunch och sen ska de iväg så de skjutsar hem mig på vägen så jag kommer väl hem runt kvart i tre, kanske sitter vid datan då om jag orkar, vi får se.

PUSS

Mikalellen säger:

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

 2011-03-04     11:46:06     http://mikalellen.blogimagine.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!