Snart let's dance:)

Nu har jag ätit middag de blev kyckling och pomfritt. Ikväll ska jag titta på let'sdance med familjen och äta chips och dricka cola. Vem hejar ni på i let's dance, jag kan inte alla paren men jag tror att ni kan de bättre än jag , jag hejar iaf på rabih och matiias från E.M.D.

Vilket e erat favoritprogram.
Idol?
Let's Dance?
Postkodsmiljonären?

KOmmer inte skriva förrän efter let's dance..
URBAN säger:

Jävla töntblogg ? Shit , skitful header&design och skit fult allt ??? ÖHM, lägg ner bloggen tack!

 2010-01-15     21:27:07
Augustastri säger:

Interesting. No more comment :)

 2011-03-15     08:59:01     http://augustastri.blogetty.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!