Lollo Solheim

Jag älskar dig gumman! Du är så jävla fucking underbar! Min bästa kompis över allt annat, jag står upp för dej genom eld och vatten, jag skulle dö för dig! Skulle hoppa framför ett tåg för din skull.
Allt för dig älskling, du är fin, söt, snygg, sexig, het och massa annat! Även väldigt korkad, hahaha men det är kul när du kommer med dina konstiga kommentarer. Helt random, och ja Japan och Kina är ju samma land? och Amerika är inte en kontinent utan ett land. Hahahahaha så jävla skön!

Men du går inte att beskriva med ord, men du ska veta att jag alltid finns där för dig oct ställer upp för dig vad som helst jag finns alltid där älskling! Du kan berätta allt för mig och jag litar på dig upp till 100%.

Älskar dig bby!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!