Jag älskar dig!

Kolla vad min syster skrev om mig på sin blogg:


Aww.. Älskar dig också Anna Blomberg! Du är den som betyder mest för mig, du är den jag skulle gråta mest för om du dog! Jag lovar att alltid finnas här för dig, alltid när du behöver mig. Du kan berätta allt för mig, skulle aldrig gå och berätta det vidare för någon. Jag litar på dig till 100% och kan berätta allt för dig, du är bäst! Jag är grymt glad att det var just dig jag fick som syster, det finns ingen bättre syster än du. Tycker grymt synd om dig med dina skador och finns alltid där om du behöver något. Hjälper dig i vått och torrt.

Älskar dig också bästa syster!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!