närmsta vännerna

Moa Härfstrand Goode:
Jag älskar dig gumman! Du har funnits här i hela mitt liv, har känt dig hela tiden bara att jag inte riktigt hittat dig! Vi var bästavänner för tre år sen men bråkade, stort bråk men töntigt och onödigt. Men nu är vi riktigt nära igen och jag verkligen älskar dig! Glöm inte det gumman!


Amanda Lindström
Gumman! Du betyder så jävla mycket för mig snälla fatta det! KOmmer ihåg sommar 2009 jag avskydde dig, när du började i våran skola.. Fattar inte hur jag kunde säga så om dig! Du är så underbar älskling! Du&Jag!

Jessica Henning
I sexan lärde vi känna varandra, jag hjälpte dig med matten. Vi träffades inte på hela sommaren och tappade kontakten. Men i typ september började vi va mycket igen, härlig tid.. Och jag älskar dig gumman och kommer alltid att göra! Finns alltid för dig.

Amanda Fredriksson
Sötnos! En vän för livet, du är den som alltid finns där, som alltid går och snacka med! Jag älskar dig som fan! Lämna mig aldrig älskling! Du är helt underbar, vi ska ha fett kul i sommar! Spana killar ftw! Allt med dig är underbart för du gör världen fantastisk.

Lydia Nordbäck
Älskling! Jag finns alltid här för dig 24/7,, bara prata med mig om du vill något.. Allt för dig. Du har hjälpt mig igenom det svåraste, jag älskar dig! Jag kan verkligen lita på dig, har ingenting hemligt för dig, sötnos! Jag lovar att aldrig släppa taget om du lovar detsamma. Älskar dig som fan, glöm inte det.

Elin Schwertner
Tyska kompis. Nej drev! Älskar dig också som fan! Du är så underbar, och rolig och snäll. Åhh! Kan verkligen lita på dig, du är så skön. Sötnos! Synd att vi nästan aldrig kan träffas eftersom att du har träningar när jag nt har det. Men i skolan iallafall. Älskar dig underbara unge!

Alexandra Lander
En vän för livet, du finns alltid där och går alltid att prata med. Du är min lilla plugghäst! Nej men du är underbar, jag älskar dig! Du betyder som fan älskling, finns alltid här!
Amanda Fredriksson säger:

Älskar dig med gumman, du betyder oerhört! <3

 2011-03-18     20:47:20     http://daamanda.blogg,se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!