Justin Bieber

Jag gillar verkligen inte Justin Bieber men ändå finns det något som säger att jag gör det? Jag vet inte riktigt.. Jag läser liksom tre noveller om honom, som jag tycker är bra och när jag ser bilder på honom och det står saker om honom är jag alltid intresserad. Men jag vet ändå inte.. Grupptrycket avgör nog rätt mycket, mina kompisar gillar inte honom tror jag.

Just det en sak till, en av mina kompisar sa att hon webbat med Justin, då blev jag typ avundsjuk? Eller asso nej jag vet inte..

Bloggarna jag läser:
www.justinbstories.blogg.se
www.storiesaboutjustin.blogg.se
www.justindrewstories.blogg.se

Sen har jag sett massa fler som jag inte orkar läsa just nu.

Gillar ni Justin Bieber?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!