helt slut seriöst..

Hej.
ÄÄr döööd. Skitjobbig träniing. Först 97 den var rätt så jobbig och sen vilade jag då en timme sen 96ornas träning. SKiiiitjobbig! Men det var kul, vi körde 5-5 i 45 minuter, fettkul!
Jag har iallafall bestämt mig för att verkligen ta i hela träningarna nu, för 96 laget läggs ner i april-maj och när det läggs ner ska jag ha blivit mycket bättre!

Sen har onsdagsträningar (96) lagts ner, så 97 kommer kanske börja träna 2 timmar på onsdagar istället. Och sen när snön smält bort lite mer ska jag ut och springa en gång i veckan!

Älska träna!

Men nu blir det av till duschen. Puss.


Jag älskar er alla förutom en person :*
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!