Skolavslutning tomorrow :D

Hejhej!
Dagen idag har varit skön, i skolan hände inte så mycket. Städade skåpen, kollade på alla foldrar och kollade på fotbollsmathen niorna mot lärarna. Lärarna vann, vet inte hur mycket, men ledde med 5-2 när det var en kvart kvar iallafall.
Efter skolan var jag med Moa, vi drog till sågen och åt/drack slush, sen till svartbäcken och solade typ, eller vad man ska kalla det. Sen hem till mig, låg på studsmattan och gick in och kollade på film.

Imorgon är det skolavslutning, efter det ska jag bada med tjejerna och sooola, måste bli brun nu!
Sen ska jag träffa Moa onsdag/torsdag.
I helgen EKEN CUP :D

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!