Jenny tycker till om..

Skitsnack!
Jag hatar det, det är så sjukt onödigt att snacka skit om folk. Speciellt om den personen får reda på det, en grupp kanske snackar skit om den, sen är det en i den gruppen som egentligen är ganska bra kompis med den och sprider det vidare så att h*n får veta det. Snacka om att h*n kommer bli ledsen då.
Visst jag själv kanske faller in i ett snack om någon, som leder till skitsnack men jag försöker faktiskt stoppa det rätt fort. För gillar verkligen inte sånt.

Det är oftast så att när man är riktigt arg på någon så snackar man skit om den, och så är det för alla, även mig. Sen om man bråkar med någon blir det ofta så då också.

Förut i femman, sexan snackade jag grymt mycket skit med min bästa kompis jag hade då.
Vi körde  en grej som hette papper och penna, där man skriver upp saker man vill göra och sen skickar vidare och stryker, och vi skrev t.o.m. snacka skit där. Och ibland blev den kvar.

Fattar inte hur man egentligen kan göra så. Att till och med bestämma att nu ska vi snacka skit.

Fet diss från min sida!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!