JAG ÄLSKAR DIG MOA HÄRFSTRAND GOODE!

- Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig skitmycket!!!
- Jag kan inte tänka mig att vara något annat än din bästavän!
- Du är ljuset i mitt liv.
- Jag tänker på dig dag som natt, du är alltid i mina tankar, älskling jag svär att du är min bästavän.
- När jag såg dig var jag rädd för att prata med dig, när vi blev kompisar var jag rädd att va med dig, när vi blev bästa kompisar var jag rädd för att jag älska dig, men nu när jag älskar dig är jag rädd att förlora dig.
- Jag älskar dig för att du delar med dig av allt till mig och litar på mig, jag är stolt över att känna dig.
- Jag älskar dig för att du får mig att le när jag är nere.
- Jag älskar dig för att du hittade den delen av mig jag trodde att jag aldrig skulle hitta.
- Jag älskar dig för allt du gör för mig.
- Så jag vill bara berätta för dig att du får mig att känna mig hel och att du alltid är där!!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!