hos moa


Hejhej!
Är hos Moa nu och har ätit frukost, vi hade så jävla kul igår. Typ min bästa födelsedag:D
Ska berätta, först åkte jag till henne och vi åkte till centrum och hon köpte mascara och jag en foundation. Sen runt fem fick vi skjuts till heron city, och gick först till ikea för att köpa cola o en liten pizza bit xD, fast det tog en stund innan vi hitta utgången där allt fanns, vi gick runt i hela ikea xD. Men a sen gick vi tillbaka och åt donken, åkte karuseller, köpte godis mm. Vi åkte alla karuseller, fast när jag åkte hästen så ba kommer vakten o säger åt mig att gå ner, de va inte precis åldersgräns. Men sen lite senare precis innan bion satte vi oss på golvet för alla bänkar va upptagna o då säger vakterna åt oss att inte sitta där. Sen senare sitter några andra tjejer där, och de säger de inte till -.-
Sen gick vi in till bion och den va asbra, fett rolig också, efter bion ser vi några i vår ålder åka på karusellerna och d blir inte heller tillsagda. Man ba men shit hatar alla oss eller.

Ni får bilder när jag kommer hem.

PÖÖZZZZ
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!