japp har tråkigt

Senaste
Smset du fick: "Jo jag fick datan! <333"
Samtalet du ringde: wille
Saken du gjorde: läste en blogg
Tidningen du läste: typ aftonbladet till en sak i skolan
Programmet du såg: postkodsmiljonären
Tanken du hade: vet inte

Senaste personen
du kysste: -
som smsade dig: filip
som ringde dig: mamma
du slog: elin
du kände hat för: hahah
du kände kärlek för: -
du tänkte på: -
du verkligen saknade: vet inte

Berätta
Något du ångrar: typ inget faktiskt, gillar mitt liv så som det är
Något du saknar: japp
En tid du vill spola tillbaka till: sommar 10 fast nä jag vet inte
En tid du helst vill glömma: sommar 09
Något som får dig glad: mycket
Något som får dig ledsen: när jag inte mår bra
Vad du gör just nu? : kollar på teve och e inne på datan

Har du någonsin?
rökt ()
druckit alkohol (x)
varit full ()
hånglat (x)
haft sex ()
suttit på ett tak (x)
saknat ett ex (x)
hatat ett ex (x)
varit kär (x)
hoppat bungyjump ()
hoppat fallskärm ()
dykt i exotiskt vatten ()
varit rädd (x)
velat begå självmord (/)
varit lycklig (x)
playat någon ()
blivit playad (vet inte)
dumpat någon (x)
blivit dumpad (x)
varit naken utomhus (x)
hånglat med din bästavän ()
hånglat med en främling ()
hånglat med fler än 2 på samma kväll ()
Varit fjortis (.)
Tröttnat på den här listan (x)
Gjort klart listan (x)

hahah fett jobbig ändå..
Amanda Fritzon säger:

Sv: Aha okej bra! HAHA. Ahaaaaa okej :D

 2010-10-28     21:21:02     http://studioamanda.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!