10 saker ni kanske inte visste om mig


* Jag hatar solen (förutom på somrarna)
* Jag hatar kyla också.
* Jag har haft sex djur i mitt liv, fem katter och en kanin, plus fiskar.
* Jag har opererat mig två gånger, polyperna och halsmandlarna.
* Jag har spelat basket i snart sex år.
* Jag är bra i skolan, även om jag inte pluggar 24/7
* När jag var liten klädde jag på mina katter dockkläder.
* Jag har brutit benet när jag var 11 månader och handleden när jag var 9, skulle fylla tio.
* Jag har bara varit utomlands tre gånger, men också i gillinge, villinge, skåne, mariefred, eskilstuna, norrköping, och mera.
* Jag kan inte spela något instrument.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!