svar på frågestunden, ;)

Klädstil?
Jag vet inte riktigt, lite allt möjligt :P

Vad brukar du använda för smink?
Foundation, puder, bronzing powder, rouge och mascara.

Bästis?
Moa Härfstrand Goode

Snyggast kille? XD
Haha, vet inte, finns många ;P

Har du någon kille på g?
Haha, jag vet inte xP

Vad är det perfekta utseendet på killar för just dig? :)
Vet inte, men typ halvlångt hår, asso halvlångt för killar, inte oranget eller konstig hårfärg, ögonfärg spelar ingen roll, lite längre än mig, smal, inte för mycket muskler, men ändå ganska mycket. Typ :p

Favoritaffär?
Hm.. typ H&M, kanske..

Vem är din bästavän? :)
Moa Härfstrand Goode

Vilka är dina top 5 av dina favoritbloggar?
1. www.sarahtjulander.blogg.se
2. www.annggiiees.blogg.se
3. www.studioamanda.blogg.se
4. www.blogg.veckorevyn.com/daamanda
5. www.dianarasool.blogg.se

Vilka är dina top 5 bästavänner?
Oj, skitsvårt men typ,
1. Jessica Henning
2. Moa Härfstrand Goode
3. Amanda Fredriksson
4. Lydia Nordbäck
5. Elin Schwertner
Men älskar alla lika mycket ändå (a)

Vilka är dina top tre favoritbloggar?
Se ovan ;)

Säg en snygg tjej och en snygg kille född år
98.
Ehm.. Tjej: Angela Kille: Christoffer
97. Tjej: Amanda Kille: Ludwig
96. Tjej: vet inte riktigt xD Kille: Mattias

Favvoblogg?
Se ovan :p

Favvofärg?
Typ vit

Vad tycker du om min blogg?
Skitbra(Y) läser den varje dag :D www.annggiiees.blogg.se

Visst ja e bäst? :)
Hahah, a vi säger väl så x)

Så inte så många, men ändå :p

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!