Moa sover

Godmorgon!
Moa ligger och sover, jag vaknar typ alltid före henne, men somnade typ före henne igår tror jag. Somnade vid tolv kanske, och vaknade för ungefär en timme sen. Idag ska vi först typ till brandbergen och kolla om det är någon där i hallen för  jag glömde en tröja där igår. Sen ska vi kanske till haninge centrum. Fast jag vill ha pengar då ;s ska fråga moa om vi ska åka förbi mamma och hämta det.

Men vi ses väl senare.

PUSS

 AHAHAHAHAHAHA omg
Olamia säger:

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

 2011-02-02     13:20:53     http://olamia.blogetty.com
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!