BIIIILDBOOOOMB med bilder från minnen


Hagas träningsläger


En rolig dag med tjejer


Nyårsafton 2008-2009


Blackebergcup


När jag och Moa sminka oss som fjortisar och hade webb med Viking


Queen konserten


När jag och Moa tälta på loftgången


Precis när vi skapa Kimmie o Rebecka


Täby cup


Skateboardparksdagen


Pannkaksmonsterdagen


När jag va med Jessica


Blixten turneringen


När jag fyllde år och hade släkten här


En solig dag i skolan


Filmkväll med gänget


När jag o Moa kollade på annas match


När jag och Moa HG satt utanför bibloteket och åt choklad xP


När vi skulle gå hem till mig, men gick åt fel håll


När jag blir utelåst


När vi åkte till solna o kollade på nrkpg i bravo cup


När Lydia följde med till mitt land


Bowlingen med laget


En dag i skolan


När jag och Vendela träffade Bezza och Julia i TC


Bio i Heron med Moa på min födelsedag


Kollade på kattungar med familjen


Hade tråkigt en dag


Jag och Amanda åkte till Rudan och sprang


När Moa ritade mig och Lydia till killar


Eskilstuna cupen


En dag i rudan med Elin, Amanda och Lydia


NÄr jag och Moa gick till trollbäckens centrum i regnet


Haha typ stövelparad jag o Hg såg i sågen


Skolavslutningen


Första gången jag var med Jessica


Skridskor i skolan


Turkiet


När jag och Moa rulla oss i gräset och fick sniglar på hela kroppen


Skitrolig dag


Grönan


Sportscamp


Precis när Moa kom hem från australien


Middag hos Amanda med gänget


Var med Amanda för typ första gången


Friluftsdag i skolan


När jag och Moa kollade på de nya sexorna


Var med Elin, Amanda och Moa


Christoffer åt inget så jag och Amanda Fritzon hämtade mat åt honom


Pannkaksdagen med Moa Andersson


Jasmines fest


Centrum med Claudia


Norrköping cupen


Dubbelmatch dagen ;D


Också skitrolig dag
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!