Sry


- Gammal bild, blackebergcup 08
Har inte bloggat något idag men jag har inte haft tid, först skola och prov det gick bra bara att jag inte visste att ljud som har högre frekvens än vi kan höra heter ultraljud och de som har lägre heter infra ljud, jag skulle vetat om jag gick på seminariet igår men jag var sjuk.

Jaja, skolan gick bra pluggade kurs, tyska och prov. Sen gick jag till lidl och köpte godis med Moa Älskling Andersson, tog sen buss t tyresö centrum och bytte där, kom hem en timme innan träningen gjorde pannkakor och åt klar fem minuter innan vi skulle åka.

Träningen gick också bra körde mycket anfall och match.

Ska äta snart makaroner och köttbullar (eeuuw) inte det godaste precis menmen.

//jeennnyy
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!