PLuggat fett mkt


- Moa älsk
Hejhej!
Skoldagen gick fort, började med att jag jobbade svenska och matte till matte kpt, efter matte kpt gjorde jag klart svenskan sen lunch och efter lunchen var jag ute en liten stund t engelska kp, jobbade med steg 13 på engelska kp med Alexandra, efter kpt gjorde jag klart tyska vykortet. Så nu har jag bara skriva in svenska på datan och skicka in steget kvar den här veckan, :) ska försöka redovisa matte nästa vecka, e mycket jag inte fattar haha. Ska ta hjälp i matte WS jaja, det går ganska bra för mig i skolan just nu. Ligger på stegen.

Svenska: 13
Matte: 12
Engelska: 13
Tyska: 10

Och sen har vi kursen som också ska skrivas in på datan så måste skriva in det nu.

PUSS

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!